Veelgestelde vragen
Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht je toch nog vragen hebben vul dan het formulier in of mail naar info@aquilapro.nl.
Productinformatie
Wat zijn de afmetingen van de producten?
De afmetingen van elk product vind je op de productpagina onder de productbeschrijving.
Zijn jullie producten geschikt voor gebruik buitenshuis?
Ja, onze producten zijn geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik, tenzij anders vermeld.
Verzending & levering
Wanneer versturen jullie mijn bestelling?
Wij verzenden elke dag bestellingen. Op werkdagen voor 15:00 bestellen is dezelfde dag nog verzonden!
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland boven de €60 bieden we gratis verzending. Voor bestellingen onder de €60 rekenen we een verzendtarief van €6,95 voor een pakket in Nederland.
Voor bestellingen in België boven de €100 bieden we gratis verzending. Voor bestellingen onder de €100 rekenen we een verzendtarief van €9,95 voor een pakket naar België.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
We streven ernaar om bestellingen binnen 2-3 werkdagen te leveren.
Voor Nederland zal het 1-2 werkdagen zijn, voor België zal het 2-3 werkdagen zijn.
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment verzenden we alleen naar Nederland en België.
Garantie
Bieden jullie garantie op jullie producten?
Ja, we bieden een garantie van 1 jaar op al onze producten. Neem contact met ons op als je een probleem hebt met je aankoop.
Wat valt onder de garantie?
Onze garantie dekt fabricagefouten en defecten binnen de garantieperiode. Defecten door ondeugdelijk gebruik of niet goed omgaan met het producten vallen niet onder de garantie.
Retourbeleid
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij begrijpen ook dat er gevallen kunnen zijn waarin u een product wilt retourneren. Bij ons kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling een product retourneren, mits het voldoet aan onze retourvoorwaarden. Om in aanmerking te komen voor retournering, dient het product in de originele staat te zijn, inclusief de originele verpakking en eventuele labels. Gebruikte, beschadigde of incomplete producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een defect dat onder de garantie valt. De kosten en verantwoording voor het retourneren zijn voor de klant.
Bekijk ons retourformulier hier: https://aquilapro.nl/pages/retouraanmelding
Hoe krijg ik mijn geld terug bij een retour?
Na ontvangst en goedkeuring van de retourzending, zullen we het bedrag terugstorten op de oorspronkelijke betaalmethode.
Contact
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact met ons opnemen via telefoon of Whatsapp op +31 6 26547996 of via e-mail op info@aquilapro.nl
Wat zijn de openingstijden?
Wij hebben geen bezoekadres. Wij werken van 9:00 tot 17:00. We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren.